دانلود اقدام پژوهی کاهش دادن با کاربست روشهای خلاق استرس را در ارزش یابی درس ریاضیات دانش آموزان

دانلود اقدام پژوهی چگونه توانستم با کاربست روشهای خلاق استرس را در ارزش یابی درس ریاضیات دانش آموزانم کاهش دهم؟

0 4.7k
دانلود اقدام پژوهی کاهش دادن با کاربست روشهای خلاق استرس را در ارزش یابی درس ریاضیات دانش آموزان

جهت دانلود فایل اقدام پژوهی با عنوان چگونه توانستم با کاربست روشهای خلاق استرس را در ارزش یابی درس ریاضیات دانش آموزانم کاهش دهم؟ با قیمت بسیار مناسب با ما همراه باشید.جهت دانلود و مطالعه اقدام پژوهی چگونه توانستم با کاربست روشهای خلاق  استرس را در ارزش یابی درس ریاضیات دانش آموزانم کاهش دهم؟ با مشخصات 26 صفحه و در فرمت word و قابل ویرایش ادامه مطلب را بخوانید.شما میتوانید با اطمینان کامل بهترین اقدام پژوهی در مورد چگونه توانستم با کاربست روشهای خلاق  استرس را در ارزش یابی درس ریاضیات دانش آموزانم کاهش دهم؟ را از سایت ما دانلود کنید. 

نام فایل:اقدام پژوهی چگونه توانستم با کاربست روشهای خلاق  استرس را در ارزش یابی درس ریاضیات دانش آموزانم کاهش دهم؟

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:26 صفحه

قیمت فایل:8000 تومان

قسمتی از فایل:

اهمیت موضوع

اتخاذ شیوه آموزشی مناسب به مثابه عاملی برونی می تواند به گونه ای مؤثر در شکل دهی رفتار ریاضی دانش آموزان و دانشجویان عمل نماید. از آنجایی که رفتار ریاضی رشد یابنده و پویا محصول تعامل و تقابل مؤثر عوامل برونی و درونی است ، بنابر این شیوه آموزشی مفاهیم ومهارت های ریاضی بدون توجه به عوامل درونی ، به ویژه تفاوت های فردی یادگیرنده ها امری غیر علمی است و طبعاً بهره وری مطلوب را در یادگیری ریاضیات به همراه نخواهد داشت .

در این میان بینش معلمان و مربیان ریاضی نسبت به حالات هیجانی و روحی شاگردان در خور اهمیت است تا با انتخاب روش مناسب آموزشی و فعالیت هاب کلاسی شایسته ، زمینه مشارکت بیشتر و مطلوبتر فراگیران خود را فراهم آورند. پس بدون تردید اقتدار علمی معلمان و شیوه آموزشی آنان در تدریس و هدایت فعالیت های ریاضی می تواند موجب تشدید استرس ریاضی درافراد و یا تنش زدایی آن بشود. کلوت در پژوهشی پی برد که تعامل و ارتباط معناداری بین  استرس ریاضی و اتخاذ شیوه آموزشی وجود دارد ؛ به طوری که دانشجویان با سطح استرس بالای ریاضی از شیوه توصیفی در آموزش سود بیشتری می برند ، در حالی که دانشجویان با استرس پایین شیوه اکتشافی را مفید تر یافته اند.

درواقع افراد مضطرب، نیازمند آرامش بیشتر و تکیه بر مباحث خوب سازمان یافته و با طراحی شفاف تر برای یاد گیری ریاضی هستند. از این رو ، نگرش توصیفی به آموزش وتدریس با ساختارهای روشن، در محیطی با نشاط و آرام در کاهش استرس آنها سودمند است. برعکس ، همان طوری که قبلاً بحث شد غالب فراگیران با استرس اندک با برخورداری از اطمینان ریاضی بالاتر تمایل زیادتری به مناقشه های علمی و بحث و جدل با معلمان خود دارند ، در حالی که فراگیران فاقد اطمینان ریاضی از درگیر شدن با چنین کشمکش هایی که طبعاً استرس زا هستند بیزارند . بنابر این منطقی به نظر می رسد که شیوه آموزش اکتشافی ، که موجب ایجاد و  بسط  شرایط محیطی دلهره آور خواهد شد، برای فراگیرانی مناسب تر است که از اطمینان ریاضی بالاتر و در نتیجه استرس ریاضی کمتری برخورداند. ضمناً تشکیل گروه های کوچک کاری برای انجام فعالیت های ریاضی در میان فراگیران، میدان بحث و اظهار نظر را در بین آنان گشوده و با هدایت آگاهانه معلم ، گروه می تواند فرصت مناسبی را برای یادگیری های مشارکتی در میان هم کلاسی ها ایجاد کند و موجب رشد طرحواره های  مفهومی و آمادگی های ذهنی افراد شود. در نتیجه دانش ریاضی یادگیرنده گان گسترده تر می شود ...


8,000 تومان