📚 جزوه یا خلاصه: بازاریابی و مدیریت بازار
🖊 مولف: حسن الوداری
نام فایل:جزوه بازاریابی و مدیریت بازار حسن الوداری
فرمت فایل:pdf باکیفیت بالا
تعداد صفحات فایل:332 صفحه
دانشجویان و کاربران گرامی محتوای فایل جزوه بازاریابی و مدیریت بازار اثر حسن الوداری کاملترین جزوه حال حاضر در فرمت فایل pdf با کیفیت عالی تهیه و تدوین گردیده است.
قسمتی از فایل:
اين درس يكي از شاخه هاي مهم دانش مديريت بوده و هدف آن آشنا آن آشنا سازي دانشجويان با دانشجويان با ابزار و شيوه هاي سود آوري توأم با خشنودسازي دائمي مشتريان است 2 اين كتاب شامل يازده فصل است كه با توضيح مفاهيم بازار در فصل اول شروع و با بيان نحوه ايجاد خلاقيت در فصل يازدهم به پايان مي رسد 3 هدف كلي اين فصل آشناسازي دانش ا جوي ن با مفاهيم اساسي ، اهداف و فلسفه هاي بازاريابي و نيز شناخت وظايف مديران ب زري اا ابي در مؤسسات مي باشد 4 شكل زير ، هفت مفهوم اساسي علم بازار يابي و رابطه آنها را با هم نشان مي دهد ين از خواسته بازار تقاضا معامله كالا ادله 5 مب نياز (Need (يعني كمبود يا حالت محروميت احساس شده در فرد كه آرامش و تعادل انسانـي انسانـي را بر هم زده و در او انـگيزه اي براي ارضاء ايجاد مي كند