طرح درس خوانا مطالعات اجتماعی ششم ابتدایی درس برنامه روزانه ی متعادل
0
7k
دانلود فایل طرح درس خوانا مطالعات اجتماعی ششم ابتدایی درس برنامه روزانه ی متعادل بصورت فایل WORD و قابل ویرایش در تعداد 4 صفغحه متناسب با اخرین موازین طرح درس نویسی در قالب خوانا از درس مطالعات کتاب ششم ابتدایی در مورد برنامه روزانه متعادل با 30 درصد تخفیف در وبسایت درسی فایل قابل خرید می باشد
طرح درس خوانا مطالعات اجتماعی ششم ابتدایی درس برنامه روزانه ی متعادل چیست ؟
این طرح درس خوانا که در ارتباط با کتاب مطالعات اجتماعی پایه ششم دبستان و همسو با بسته تحولی مدرسه خوانا در رابطه با درس برنامه روزانه ی متعادل تدوین شده است ، یکی از کاملترین و دقیقترین طرح های کاربردی در اینترنت است. تیم تخصصی اصفهان ادو سعی نموده است برای تدریس درس برنامه روزانه ی متعادل در کتاب مطالعات اجتماعی پایه ششم دبستان از همه استاندارد های لازم بهره گیری نماید.طرح درس بسته تحولی مدرسه خوانا مطالعات اجتماعی ششم دبستان چه اهمیتی دارد ؟
نگارش این نوع طرح درس و برنامه ریزی کمک شایانی در تدریس درس مطالعات اجتماعی در پایه ششم ابتدایی می کند. دانش آموزان در پایه ششم دبستان می کوشند به بهترین شکلی که آموزگارشان به تدریس کتاب مطالعات اجتماعی و درس برنامه روزانه ی متعادل می پردازد ، این درس را فرا بگیرند. درس برنامه روزانه ی متعادل یکی از مهمترین دروس کتاب مطالعات اجتماعی در پایه ششم ابتدایی می باشد.طرح درس خوانا مطالعات اجتماعی ششم دبستان روزانه درس برنامه روزانه ی متعادل شامل موارد زیر می باشد :
اهداف بر اساس تلفیقی از هدف نویسی در درس برنامه روزانه ی متعادل مطالعات اجتماعی ششم ابتدایی
وجود تعامل بین معلم و دانش آموزان در فراگیری درس برنامه روزانه ی متعادل
فعالیت بر اساس اهداف معین واز پیش تعیین شده در فراگیری درس برنامه روزانه ی متعادل
طراحی منظم با توجه به موقعیت و امکانات درس برنامه روزانه ی متعادل
ایجاد فرصت و تسهیل یادگیری در فراگیری درس برنامه روزانه ی متعادل
هدف کلی طرح درس خوانا مطالعات اجتماعی ششم دبستان دانش آموزان باید مفاهیم درس برنامه روزانه ی متعادل را در پایه ششم فرا بگیرند.اهداف مرحلهای درباره تعدادجلساتی که در هفته به این تدریس کتاب مطالعات اجتماعی درس برنامه روزانه ی متعادل پایه ششم اختصاص داده شده است . تعداد دروس کتاب درسی با رعایت پیچیدگی مفاهیم کتاب مطالعات اجتماعی درس برنامه روزانه ی متعادل پایه ششم بنا بر این بعد از در نظر گرفتن مسائل و مواردی که ذکر گردید،زمانبندی کتاب مطالعات اجتماعی درس برنامه روزانه ی متعادل پایه ششم را بررسی و تدوین می نماییم.
هدفهای رفتاری آموزشی طرح درس خوانا مطالعات اجتماعی ششم دبستان
انتظارات در پایان آموزش حیطه و سطح در بلوم عناصر بسته تحولی خوانا
تعقـل، ایمـان، علـم، عمـل و اخـلاق
عنصر عرصه ارتباط با خود ، خدا، خلق و خلقت
آشنایی کامل دانش آموزان با مفهوم درس و ایجاد تفکر و خلاقیت در فرایند یاد دهی – یادگیری
مواد و رسانههای آموزشی که شامل Cd های آموزشی .تولید محتوای الکترونیکی.پاورپوینت آموزشی.قلم نوری.برد هوشمند
پیش بینی رفتار ورودی در طرح درس خوانا مطالعات اجتماعی ششم ابتدایی درس برنامه روزانه ی متعادل
ایجاد ارتباط اولیه در درس برنامه روزانه ی متعادل
گروهبندی، مدل و ساختار کلاسی در درس برنامه روزانه ی متعادل
روش ایجاد و تداوم انگیزه در درس برنامه روزانه ی متعادل
ارزشیابی آغازین در درس برنامه روزانه ی متعادل
روشهای تدریس در درس برنامه روزانه ی متعادل
فعالیتهای مرحله حین تدریس در طرح درس خوانا مطالعات اجتماعی ششم ابتدایی
آماده سازی و توجه ویژه به تفاوت های فردی در بین دانش آموزان
اهمیت نحوه ی رفتار معلم با دانش آموز در درس برنامه روزانه ی متعادل
ایجاد جو دوستانه جهت جلوگیری از خستگی دانش آموزان در درس برنامه روزانه ی متعادل
استفاده ی بهینه از حداقل امکانات
توجه به دانش آموزان ویژه و کم حرف . در درس برنامه روزانه ی متعادل
استفاده از تجربیات نو و به روز و در دسترس دانش آموزان جهت تدریس .
مشارکت کلیه ی دانش آموزان در امر تدریس .
تقویت هوش بینایی ، شنوایی و گویایی در دانش آموزان با طرح پرسش های گوناگون
فعالیتهای معلم- دانشآموز: این فعالیتها به صورت تلفیقی مطرح میشود و تفکیک آن به معنای مجزا بودن فعالیتهای معلم و دانشآموز است و منطقی به نظر نمیرسد و به همین خاطر از خطچین استفاده شده است.
فعالیت های معلم فعالیت های دانش آموزان
فعاليتهای خلاقانه دانشآموزان
فعالیتهای تکمیلی
ارزشیــابـــــی
الف: تکوینی
ب: ارزشیابی تراکمی
جمعبندی
تعیین تکالیف و اقدامات بعدی
این طرح درس خوانا که در ارتباط با کتاب مطالعات اجتماعی پایه ششم دبستان و همسو با بسته تحولی مدرسه خوانا در رابطه با درس برنامه روزانه ی متعادل تدوین شده است ، یکی از کاملترین و دقیقترین طرح های کاربردی در اینترنت است. تیم تخصصی اصفهان ادو سعی نموده است برای تدریس درس برنامه روزانه ی متعادل در کتاب مطالعات اجتماعی پایه ششم دبستان از همه استاندارد های لازم بهره گیری نماید.طرح درس بسته تحولی مدرسه خوانا مطالعات اجتماعی ششم دبستان چه اهمیتی دارد ؟
نگارش این نوع طرح درس و برنامه ریزی کمک شایانی در تدریس درس مطالعات اجتماعی در پایه ششم ابتدایی می کند. دانش آموزان در پایه ششم دبستان می کوشند به بهترین شکلی که آموزگارشان به تدریس کتاب مطالعات اجتماعی و درس برنامه روزانه ی متعادل می پردازد ، این درس را فرا بگیرند. درس برنامه روزانه ی متعادل یکی از مهمترین دروس کتاب مطالعات اجتماعی در پایه ششم ابتدایی می باشد.طرح درس خوانا مطالعات اجتماعی ششم دبستان روزانه درس برنامه روزانه ی متعادل شامل موارد زیر می باشد :
اهداف بر اساس تلفیقی از هدف نویسی در درس برنامه روزانه ی متعادل مطالعات اجتماعی ششم ابتدایی
وجود تعامل بین معلم و دانش آموزان در فراگیری درس برنامه روزانه ی متعادل
فعالیت بر اساس اهداف معین واز پیش تعیین شده در فراگیری درس برنامه روزانه ی متعادل
طراحی منظم با توجه به موقعیت و امکانات درس برنامه روزانه ی متعادل
ایجاد فرصت و تسهیل یادگیری در فراگیری درس برنامه روزانه ی متعادل
هدف کلی طرح درس خوانا مطالعات اجتماعی ششم دبستان دانش آموزان باید مفاهیم درس برنامه روزانه ی متعادل را در پایه ششم فرا بگیرند.اهداف مرحلهای درباره تعدادجلساتی که در هفته به این تدریس کتاب مطالعات اجتماعی درس برنامه روزانه ی متعادل پایه ششم اختصاص داده شده است . تعداد دروس کتاب درسی با رعایت پیچیدگی مفاهیم کتاب مطالعات اجتماعی درس برنامه روزانه ی متعادل پایه ششم بنا بر این بعد از در نظر گرفتن مسائل و مواردی که ذکر گردید،زمانبندی کتاب مطالعات اجتماعی درس برنامه روزانه ی متعادل پایه ششم را بررسی و تدوین می نماییم.
هدفهای رفتاری آموزشی طرح درس خوانا مطالعات اجتماعی ششم دبستان
انتظارات در پایان آموزش حیطه و سطح در بلوم عناصر بسته تحولی خوانا
تعقـل، ایمـان، علـم، عمـل و اخـلاق
عنصر عرصه ارتباط با خود ، خدا، خلق و خلقت
آشنایی کامل دانش آموزان با مفهوم درس و ایجاد تفکر و خلاقیت در فرایند یاد دهی – یادگیری
مواد و رسانههای آموزشی که شامل Cd های آموزشی .تولید محتوای الکترونیکی.پاورپوینت آموزشی.قلم نوری.برد هوشمند
پیش بینی رفتار ورودی در طرح درس خوانا مطالعات اجتماعی ششم ابتدایی درس برنامه روزانه ی متعادل
ایجاد ارتباط اولیه در درس برنامه روزانه ی متعادل
گروهبندی، مدل و ساختار کلاسی در درس برنامه روزانه ی متعادل
روش ایجاد و تداوم انگیزه در درس برنامه روزانه ی متعادل
ارزشیابی آغازین در درس برنامه روزانه ی متعادل
روشهای تدریس در درس برنامه روزانه ی متعادل
فعالیتهای مرحله حین تدریس در طرح درس خوانا مطالعات اجتماعی ششم ابتدایی
آماده سازی و توجه ویژه به تفاوت های فردی در بین دانش آموزان
اهمیت نحوه ی رفتار معلم با دانش آموز در درس برنامه روزانه ی متعادل
ایجاد جو دوستانه جهت جلوگیری از خستگی دانش آموزان در درس برنامه روزانه ی متعادل
استفاده ی بهینه از حداقل امکانات
توجه به دانش آموزان ویژه و کم حرف . در درس برنامه روزانه ی متعادل
استفاده از تجربیات نو و به روز و در دسترس دانش آموزان جهت تدریس .
مشارکت کلیه ی دانش آموزان در امر تدریس .
تقویت هوش بینایی ، شنوایی و گویایی در دانش آموزان با طرح پرسش های گوناگون
فعالیتهای معلم- دانشآموز: این فعالیتها به صورت تلفیقی مطرح میشود و تفکیک آن به معنای مجزا بودن فعالیتهای معلم و دانشآموز است و منطقی به نظر نمیرسد و به همین خاطر از خطچین استفاده شده است.
فعالیت های معلم فعالیت های دانش آموزان
فعاليتهای خلاقانه دانشآموزان
فعالیتهای تکمیلی
ارزشیــابـــــی
الف: تکوینی
ب: ارزشیابی تراکمی
جمعبندی
تعیین تکالیف و اقدامات بعدی
فرهنگی گرامی ما مفتخریم که شما وبسایت معتبر درسی فایل راجهت دانلود فایل آموزشی خود انتخاب کرده اید ما هم متعهد به پشتیبانی 24 ساعته و ارائه فایل با کیفیت شما می باشیم.