دانلود تحقیق درمورد تعريف ارتباط از نظر ارسطو
با دانلود تحقیق در مورد تعريف ارتباط از نظر ارسطو در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق تعريف ارتباط از نظر ارسطو را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق تعريف ارتباط از نظر ارسطو ادامه مطالب را بخوانید.
نام فایل:تحقیق در مورد تعريف ارتباط از نظر ارسطو
فرمت فایل:word و قابل ویرایش
تعداد صفحات فایل:7 صفحه
قسمتی از فایل:
عبارت است از جستجو ببراي يافتن كليه وسايل و امكانات موجود براي ترغيب و امتناع ديگران .
ارتباط كامل :
هر چه معني مورد نظر فرستنده پيام در ذهن گيرنده متجلي تر باشد ارتباط كاملتر است . كه اين هدف تمامي رسانه هاست.
رسانه هاي گروهي وسايلي هستند كه از طريق انها ارتباط جمعي امكانپذير است .
( رسانه هاي كوچك شدن كره زمين و همسايگي ساكنان ان را موجب شده اند.
___________________________________________
نظريه اثر گذاري وسايل ارتباط جمعي بر مخاطبان
1- نظريه گلوله اي ، 2- نظريه تاثيرات محدود ، 3- نظريه كاشت ، 4- مارپيچ سكوت ، 5- فرضيه اولويت بندي
___________________________________________
مخاطب از ديدگاه دانشمندان :
مخاطب هدف هر كوشش رسانه اي است و بايد نخست ترغيب و پس قانع شود كه رسانه در خصوص علاقه و نياز او پيام مي دهد . مخاطب و رسانه ها بر هم تاثير مي گذارند . مخاطبان در يك دسته بندي 4 تايي قرار مي گيرند :
1- مخاطبان عام – 2- گروه خرسندي – 3- مخاطبان يك رسانه خاص -4- مخاطبان يك كانال يا يك محتواي خاص
___________________________________________
از ديدگاه دانشمندان آثار وسايل ارتباط جمعي ممكن است بلند مدت – كوتاه مدت قوي – ضعيف و در ابعاد سياسي – رواني – اقتصادي و اجتماعي باشد و يحتمل بر عقايد ارزشها -= اطلاعات – مهارتها – سليقه ها و رفتارهاي ظاهري تاثير بگذارد .
كمپ اثار وسايل ارتباطي جمعي را به 7 متولد تقسيم مي كند
1- فرهنگ پذيري كه همان القا و تقويت ارزش ها و باورها و سنت هاست .
2 و 3 اثار شناختي و تربيتي 4- اثار سياسي 5 و 6 – اثار تبليغاتي و بهداشتي 7- اثر بر خشونت و پرخاشگري