دانلود تحقیق درمورد پروژه سمند بهينه
با دانلود تحقیق در مورد پروژه سمند بهينه در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق پروژه سمند بهينه را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق پروژه سمند بهينه ادامه مطالب را بخوانید.
نام فایل:تحقیق در مورد پروژه سمند بهينه
فرمت فایل:word و قابل ویرایش
تعداد صفحات فایل:10 صفحه
قسمتی از فایل:
فهرست مطالب
1 بخش اول : کليات پروژه
1-1 معرفی پروژه و دامنه آن
1-2 اهداف و دلايل اجرای پروژه
1-3 مدت زمان اجرای پروژه
2 بخش دوم : مطالعه بازار
2-1 نتايج بدست آمده از مشتری ميانی و نهايی
2-2 جمع بندی مطالعات بازار
3 بخش سوم:مشخصات فنی پروژه
3-1 مشخصات فنی و عمومی
3-2 ظرفيت مورد نظر
3-3 مکان اجرای پروژه
4 بخش چهارم : برآورد نيروی انسانی
4-1 برآورد نيروی انسانی
4-2 ساختار سازمانی پروژه
7 پيوست ها
پيوست 1-ليست کامل تغييرات سمند بهينه
1 بخش اول : کليات پروژه
1-1 معرفی پروژه و دامنه آن
خودرو سمند به عنوان يك محصول استراتژيك و ملي در بازار داخلي و خارجي مورد توجه فراوان قرار داشته و از اين رو روند بهبود و ارتقا و تنوع در آن، همواره مورد انتظار بوده است.
سمند بهينه مدل بهبود يافته خودروی سمند می باشد که در همان بخش قيمتی و کلاس ابعادی سمند (بخش M5 و کلاس D ) ارائه می گردد و در نظر است با استفاده از راهکارهای مختلف نسبت به اصلاح و ارتقاء سيستمهای مختلف خودرو سمند با هدف دستيابی به نمرات کيفی قابل قبول اقدام گردد.
1- 2 اهداف و دلايل اجرای پروژه
با توجه به تعاريف کلی شرکت در رابطه با:
1- حفظ و گسترش سهم ايران خودرو در بخش M5
2- حفظ قدرت رقابت پذيری خودروی سمند در بازار
3- بهبود مستمر محصولات ايران خودرو
پروژه سمند بهينه به منظور دستيابی به اهداف زير تعريف گرديده است:
-افزايش کيفيت خودرو و رفع ايرادات سمند
-افزايش ايمنی و امنيت خودروی سمند
-به روزآوری و استفاده از فن آوريهای جديد
-كاهش هزينه مشروط بر حفظ يا افزايش كيفيت
-كاهش وزن خودرو
-ايجاد تغييرات ظاهری و در نتيجه تنوع در محصول
-افزايش سهم بازار در محصولات کلاس E وD
-پاسخگويی به نيازهای صادراتی
1- 3 مدت زمان اجرای پروژه
بر اساس بررسيهاي به عمل آمده امكان انجام تغييرات اشاره شده در اين گزارش جهت ساخت سمند بهينه طي مدت 16 ماه ( از تاريخ1/03/86 الي 30/06/87) وجود دارد .
2 بخش دوم : مطالعه بازار
2-1 نتايج بدست آمده از مشتری ميانی و نهايی
به منظور حفظ وتوسعه سهم ايران خودرو در بازار داخلی و حضور در بازارهای خارجی مطالعات لازم صورت گرفته که در اينجا به نتايج کلی آن اشاره می گردد:
هدف اصلی پروژه بهبود کيفيت خودرو و رفع ايرادات و نواقص مطروحه سمند می باشد لذا با عنايت به اين هدف ,ايرادات مطرح شده از منابع مختلف (کيفيت –مشتری – صادرات ) مورد بررسی قرار گرفت .
در بخش کيفی ,هدف کاهش نمره منفی خودروی سمند بر گرفته از آديت طرح تفضيلی سازمان بازرسی وزارت صنايع (ايدرو ) می باشد با توجه به فعاليتهای در نظر گرفته شده کاهش 50 نمره منفی سمند پيش بينی می گردد.
علاوه بر مسائل مطرح شده در آديت خودرو در سطح کارخانه ,تعدادی از مشکلات بعد از کارکرد چند هزار کيلومتری خودرو نمايان می شود که اين نوع ايرادات توسط بخش های خدمات پس از فروش ,امداد خودرو و نيز نظر سنجی از مشتری گزارش می گردد .با توجه به فعاليتهای در نظر گرفته شده در اين بخش ,افزايش رضايت مشتری به حداقل 60% در خصوص آيتمهای خاص هدف پروژه می باشد.