دانلود پیشنهاد ارزشیابی آزمون نماز در دوره ی ابتدایی
پیشنهاد ارزشیابی آزمون نماز در دوره ی ابتدایی
پیشنهاد ارزشیابی آزمون نماز در دوره ی ابتدایی
فرمت فایل ورد و قابل ویرایش
تعداد صفحات 3 صفحه
مقدمه:
نمازستون دین واولین چیزی ست که درقیامت موردسوال قرارمی گیرد.ازآنجاکه
دراحادیث وروایات متعدداسلامی لزوم آموزش نمازوتشویق برادای این فریضه به کودکان
ذکرشده است که همه ی اعضای جامعه ازخانه تامدرسه بایدکمرهمت به آموزش وترویج
این امرمهم ببندیم.
مشکلات طرح آزمون نماز:
کمبودنیروی ارزیاب ماهر.تعدادزیاددانش آموزان مقطع ابتدایی.پراکندگی جامعه ی دانش
آموزی درشهروروستاهای تابعه.کمبودزمان وبودجه تفاوت سطح ارزشیابی ها-اختلاف نظرهاوبعضاسلیقگی عمل کردن عوامل ارزشیابی هرآموزشگاه باعث ایجاد مشکلات فراوان دراین طرح می شد.
موانع وفرصتها:
تعدادزیاددانش آموزان درهرپایی وتعدادزیادپایه های تحصیلی وتفاوت موادآزمون درهرپایه
تنوع جامعه ی آماری (دختر وپسر-شهری وروستایی
ازموانع برگزاری آزمون جامع نمازمیباشدولی دراین راستااستفاده ازاولیا به عنوان
نیروهای ارزیاب درون خانوادگی-آموزگاران کلاسها-معاونین هرآموزشگاه وهمچنین
استفاده ازامکانات اداره ی آموزش وپرورش درارزیابی هاازفرصت های موجودمی باشد.