از آنجایی که انتخاب یکی از ستونهای مصرفگرایی آمریکایی است و انتظار میرود شرکتها به طور مداوم نوآوری کنند، یک سوم مصرفکنندگان آمریکایی احساس میکنند که شرکتها انتخابهای زیادی را به آنها ارائه میدهند، و باعث شد تحقیقات فورستر به این نتیجه برسند که شرکتها باید شعار «کمتر است» را اتخاذ کنند.
0
8.6k
از آنجایی که انتخاب یکی از ستونهای مصرفگرایی آمریکایی است و انتظار میرود شرکتها به
طور مداوم نوآوری کنند، یک سوم مصرفکنندگان آمریکایی احساس میکنند که شرکتها
انتخابهای زیادی را به آنها ارائه میدهند، و باعث شد تحقیقات فورستر به این نتیجه برسند که
شرکتها باید شعار «کمتر است» را اتخاذ کنند.
طور مداوم نوآوری کنند، یک سوم مصرفکنندگان آمریکایی احساس میکنند که شرکتها
انتخابهای زیادی را به آنها ارائه میدهند، و باعث شد تحقیقات فورستر به این نتیجه برسند که
شرکتها باید شعار «کمتر است» را اتخاذ کنند.