معلم بعد از احوالپرسی نظر دانش آموزان را راجع به کتاب ریاضی پایه ششم و درس خط و زاویه می پرسد و روش های علاقه مند نمودن دانش
بسم الله الرحمن الرحیم
دانلودطرح درس ملی رو زانه درس خط و زاویه ریاضی پایه ششم
شرح حال
آگاهی و اطلاع از کاربرد این درس در زندگی روزمره |
شناختی |
علم |
|
|
* |
|
تفکر در مورد دانستنی های تدریس کتاب ریاضی درس خط و زاویه پایه ششم |
شناختی |
عمل |
* |
|
|
|
ایمان و باور داشتن به فراگیری تدریس کتاب ریاضی درس خط و زاویه پایه ششم |
عاطفی |
اخلاق |
* |
|
|
|
فکر کردن در مورد توانایی های دیگران و مفاهیم درس و زندگی چه ارتباطی با هم دارند |
شناختی |
تفکر |
|
|
|
* |
علاقه به استفاده از عمل کاربرد درس و محاسبه های مربوط به محیط بیرون و طبیعت |
روانی حرکتی |
ایمان |
|
|
|
* |
درک و آگاهی از اندازه گیری آفریده های خداوند در طبیعت |
شناختی |
علم |
|
|
|
* |
استفاده از درس در طبیعت |
روانی حرکتی |
عمل |
|
|
|
* |
اندیشیدن در مورد اینکه در طبیعت چگونه می توان از این روش استفاده کرد و خدا نیز چگونه به کار برده است. |
شناختی |
اخلاق |
* |
|
|
|
ایمان داشتن به اینکه می توانم با تدریس کتاب ریاضی درس خط و زاویه پایه ششم بهتر زندگی کنم |
روانی حرکتی |
ایمان |
* |
|
|
|
درک و آگاهی نسبت به شناخت این درس به عنوان نعمت الهی |
شناختی |
تفکر |
* |
|
|
|
آشنایی کامل دانش آموزان با مفهوم درس و ایجاد تفکر و خلاقیت در فرایند یاد دهی – یادگیری |
||||||
Cd های آموزشی .تولید محتوای الکترونیکی.پاورپوینت آموزشی.قلم نوری.برد هوشمند |
||||||
با یاد و نام خدا و سلام و احوالپرسی بررسی وضعیت روحی و روانی و حضور و غیاب و پرسش و پاسخ |