اهداف و پیامدها وجود تعامل بین معلم و دانش آموزان در فراگیری درس طول و سطح فعالیت بر اساس اهداف معین واز پیش تعیین شده در فراگ
تعدادصفحات٦
فرمت فايل دانلوديword
بسم الله الرحمن الرحيم
فعالیتهای معلم- دانشآموز: این فعالیتها به صورت تلفیقی مطرح میشود و تفکیک آن به معنای مجزا بودن فعالیتهای معلم و دانشآموز است و منطقی به نظر نمیرسد و به همین خاطر از خطچین استفاده شده است.
|
|
معلم تدریس درس طول و سطح را آغاز می کند
|
دانش آموزان کاملا به درس گوش می دهند.
|
معلم در رابطه با درس طول و سطحاهداف را بیان می کند.
|
دانش آموزان با توجه به اهداف بیان شده مثال می زنند.
|
معلم تدریس درس طول و سطح را به کمک برد هوشمند و محتوا سازی تکمیل می کند.
|
دانش آموزان با اشتیاق مراحل تدریس را دنبال می کنند.
|
معلم در حین تدریس درس طول و سطحدانش آموزی را پای تابلو می آورد.
|
دانش آموز به دقت هنگام تدریس همکاری می کند.
|
معلم یک جمع بندی نهایی را درباره طول و سطح برای دانش آموزان بیان می کند.
|
دانش آموزان از تدریس حاضر راضی و خشنود می شوند و به دقت گوش می دهند.
|
|
|
فعاليتهای خلاقانه دانشآموزان
|
- پس از آموزش درس به صورت کلامی، از دانش آم
|