الف: قبــل از تـــــــدریــس اهداف بر اساس تلفیقی از هدف نویسی برنامه درسی ملی و طبقهبندی جدید بلوم سطح هدف اهداف و پیامدها وج
بسم الله الرحمن الرحيم
تعدادصفحات فايل٥
فرمت فايل word
سپاس از حسن انتخاب شما
شرح حال
الف: قبــل از تـــــــدریــس |
|||||||||||||||
اهداف بر اساس تلفیقی از هدف نویسی برنامه درسی ملی و طبقهبندی جدید بلوم |
|||||||||||||||
سطح هدف |
اهداف و پیامدها وجود تعامل بین معلم و دانش آموزان در فراگیری درس استعمار چیست فعالیت بر اساس اهداف معین واز پیش تعیین شده در فراگیری درس استعمار چیست طراحی منظم با توجه به موقعیت و امکانات درس استعمار چیست ایجاد فرصت و تسهیل یادگیری در فراگیری درس استعمار چیست
|
||||||||||||||
هدف کلی |
دانش آموزان باید مفاهیم درس استعمار چیست را در پایه ششم به طور کامل فرا بگیرند. |
||||||||||||||
اهداف مرحلهای |
1. تعدادجلساتی که در هفته به این تدریس کتاب مطالعات اجتماعیدرس استعمار چیست پایه ششم اختصاص داده شده است . 2. تعداد دروس کتاب درسی با رعایت پیچیدگی مفاهیم کتاب مطالعات اجتماعی درس استعمار چیست پایه ششم 3. تعدا د ماهی که به این درس کتاب مطالعات اجتماعی درس استعمار چیست پایه ششم تخصیص یافته است. بنا بر این بعد از در نظر گرفتن مسائل و مواردی که ذکر گردید،زمانبندی کتاب مطالعات اجتماعی درس استعمار چیست پایه ششم را بررسی و تدوین می نماییم.
|
||||||||||||||
هدفهای رفتاری آموزشی |
اهد |