الف: قبــل از تـــــــدریــس اهداف بر اساس تلفیقی از هدف نویسی برنامه درسی ملی و طبقهبندی جدید بلوم سطح هدف اهداف و پیامدها
بسم الله الرحمن الرحیم
فرمت فایل word
تعدادصفحات فایل 7
شرح حال
جکیده
طرح درس رو زانه درس دوران غیبت هدیه های آسمانی پایه ششم | ||||||||
شماره طرح درس: 8 | موضوع درس: دوران غیبت | تاریخ اجرا: | مدت اجرا: |
| ||||
مجری: | کلاس: ششم | تعداد فراگیران: | مکان: |
| ||||
الف: قبــل از تـــــــدریــس | ||||||||
اهداف بر اساس تلفیقی از هدف نویسی برنامه درسی ملی و طبقهبندی جدید بلوم | ||||||||
اهداف و پیامدها وجود تعامل بین معلم و دانش آموزان در فراگیری درس دوران غیبت فعالیت بر اساس اهداف معین واز پیش تعیین شده در فراگیری درس دوران غیبت طراحی منظم با توجه به موقعیت و امکانات درس دوران غیبت ایجاد فرصت و تسهیل یادگیری در فراگیری درس دوران غیبت
|
| |||||||
دانش آموزان باید مفاهیم درس دوران غیبت را در پایه ششم به طور کامل فرا بگیرند. |
| |||||||
1. تعدادجلساتی که در هفته به این تدریس کتاب هدیه های آسمانی درس دوران غیبت پایه ششم اختصاص داده شده است . 2. تعداد دروس کتاب درسی با رعایت پیچیدگی مفاهیم کتاب هدیه های آسمانی درس دوران غیبت پایه ششم 3. تعدا د ماهی که به این درس کتاب هدیه های آسمانی درس دوران غیبت پایه ششم تخصیص یافته است. بنا بر این بعد از در نظر گرفتن مسائل و مواردی که ذکر گردید،زمانبندی کتاب هدیه های آسمانی درس دوران غیبت پایه ششم را بررسی و تدوین می نماییم.
|
| |||||||
اهداف (با رعایت توالی محتوای درسی) انتظارات در پایان آموزش | حیطه و سطح در بلوم | عناصر برنامه درسی ملی تعقـل، ایمـان، علـم، عمـل و اخـلاق |
| |||||
عنصر | عرصه ارتباط با |
| ||||||
خود |
| |||||||
اندیشیدن در مورد توانایی های دیگران و چگونگی تدریس کتاب هدیه های آسمانی درس دوران غیبت پایه ششم | شناختی | تفکر |
|
| ||||
علاقه به استفاده از نتایج تدریس کتاب هدیه های آسمانی درس دوران غیبت پایه ششم | عاطفی | ایمان |
|
| ||||
آگاهی و اطلاع از کاربرد این درس در زندگی روزمره | شناختی | علم |
|
| ||||
تفکر در مورد دانستنی های تدریس کتاب هدیه های آسمانی درس دوران غیبت پایه ششم | شناختی | عمل | * |
| ||||
ایمان و باور داشتن به فراگیری تدریس کتاب هدیه های آسمانی درس دوران غیبت پایه ششم | عاطفی | اخلاق | * |
| ||||
فکر کردن در مورد توانایی های دیگران و مفاهیم درس و زندگی چه ارتباطی با هم دارند | شناختی | تفکر |
|
| ||||
علاقه به استفاده از عمل کاربرد درس و محاسبه های مربوط به محیط بیرون و طبیعت | روانی حرکتی | ایمان |
|
| ||||
درک و آگاهی از اندازه گیری آفریده های خداوند در طبیعت | شناختی | علم |
|
|