سطح هدف : وجود تعامل بین معلم و دانش آموزان در فراگیری درس روشن ترین شب فعالیت بر اساس اهداف معین واز پیش تعیین شده در کتاب هد
0
10.1k
بسم الله الرحمن الرحيم
فرمت فايل دانلودي بصورت wordميباشد با قابليت بازشدن بر روي تمامي دستگاها
تعدادصفحات فايل
سپاس از حسن خريد و بازديد شما دوست عزيز
جهت اطلاعات بيشتر به ادمين فعال در سايت مراجعه كنيد با پشتيباني٢٤ساعته درخدمت هموطن گرامي هستيم
شرح فايل دانلودي
بسمه تعالی طرح درس روزانه بر اساس برنامه درس ملی | ||||||||||
عنوان درس : | تاریخ اجرا : | طرح درس شماره : | مشخصات کلی | |||||||
مدرس : | مدت تدریس : | تعداد دانش آموزان : | صفحه : | آموزشگاه : | | |||||
اهداف بر اساس تلفیقی از هدف نویسی برنامه درسی ملی و طبقهبندی جدید بلوم | فعالیت های قبل از تدریس | |||||||||
سطح هدف : وجود تعامل بین معلم و دانش آموزان در فراگیری درس روشن ترین شب فعالیت بر اساس اهداف معین واز پیش تعیین شده در کتاب هدیه های آسمانی پایه چهارم طراحی منظم با توجه به موقعیت و امکانات درس روشن ترین شب ایجاد فرصت و تسهیل یادگیری در فراگیری درس روشن ترین شب | | |||||||||
هدف کلی جلسه : دانش آموزان باید مفاهیم درس روشن ترین شب را در کتاب هدیه های آسمانی پایه چهارم به طور کاملفرا بگیرند. | | |||||||||
اهداف جزیی و رفتاری : درس روشن ترین شب را به صورت خلاصه توضیح دهند. ( درک و فهم ) تکالیف مربوط به درس روشن ترین شب را با دقت انجام دهند . ( روانی حرکتی – عادی ) دانش آموز آنچه را از درس روشن ترین شب یاد می گیرد با دوستانش به اشتراک بگذارد. دانش آموز با توجه به ملاک های عقلانی بتواند درس روشن ترین شب را به صورت کاربردی فرا بگیرد.. رعایت ادب و احترام نسبت به معلم تقویت مهارت گوش دادن تقویت مهارت سخن گفتن
4- آشنایی با پیام قرآنی | | |||||||||
اهداف مرحله ای : دانش آموزان پس از پایان جلسه آموزشی به اهداف زیر دست می یابند : آشنایی با ضرورت و کاربرد درس روشن ترین شب هدیه های آسمانی پایه چهارم آشنایی با مبانی و مضامین درس روشن ترین شب هدیه های آسمانی پایه چهارم مهارت خوب گوش دادن و خوب صحبت کردن ادای احترام متقابل به دیگران و مشارکت در فرایند تدریس | | |||||||||
عرصه ها (وظایف دانش آموز در قبال) | رئوس مطالب : آشنا شدن با نقش و کاربرد درس روشن ترین شب هدیه های آسمانیپایه چهارم در زندگی روزمره-خوب گوش دادن و خوب صحبت کردن - آشنایی کامل دانش آموزان با مفهوم درس و ایجاد تفکر و خلاقیت درفرایند یاد دهی – یادگیری | | ||||||||
دیگران | خود | خلقت | خدا | انتظارات از دانش آموزان در این درس | حیطه ها و اهداف | | ||||
| * | | * | در مورد تنوع در جهان آفرینش تفکر کند و مهارتهای فرآیند تفکر را پیدا کند . | تعقل | | ||||
| * | | | نسبت به |